torsdag 18 mars 2010

När träningsglöden dalar.

I dag när jag skulle träna så fanns ingen motivation till att träna styrka. Borde inte ens ha bytt om. Träningsglöden brukar alltid finnas där. Körde två övningar, sedan gick jag och satte mig i
bastun. Ett klokt beslut om jag får säga själv.
Har haft en dag med tråkiga nyheter och samtal. Jag var på gränsen till ett känslomässigt utfall och när jag väl slappnade av kunde jag gråta. Så härliga tårar, sådana som gör kroppen så mycket lättare.
För info så är det inget allvarligare, jag ska berätta senare när jag känner att jag orkar ta saker på rätt sätt och själv har analyserat detta. Det är småsaker, inget att egentligen fälla några
tårar över.

Det som gjorde mig väldigt glad, var en middag hos H:s föräldrar som hade besök av moster också. Tomatsoppa och våfflor. Mums. Trevligt sällskap, god mat, skratt och härliga samtalsämnen har gjort att jag hela jag är mycket glad. Tack för en trevlig kväll.

I morgon på dagen ska jag fira den första delen av min födelsedag.
Lite i förskott. Men det är inte födelsedagsfirandet jag ska glädjas åt, utan något annat. Kanske var det därför tårarna trängde fram i dag.

Sov så gott fina läsare.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Tack för din kommentar och ha en fin dag.