lördag 20 mars 2010

Kungsgården.

I ett tidigare inlägg skrev jag om att man kunde lämna anbud på Kungsgården ute vid F4.
I dag åkte vi förbi där och jag gick faktiskt runt själva ladugården för att kolla in i fönstret.
Jag är intresserad av det och har vissa idéer om vad man skulle kunna ha för verksamheter där. Det tänker jag inte lägga ut här och till 80 % kommer jag inte heller att lämna något anbud.
Men,
jag ska ringa och få svar på lite frågor jag har.
Jag tror att det finns ett stort renoveringsbehov av alla byggnaderna. Vilket medför att försäljningspriset inte får bli för högt, sedan får man inte heller renovera hur som helst där.
I ladugården är jag tveksam om det ens är indraget vatten.
Drömmer och fantiserar gör jag.
Det är bra.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Tack för din kommentar och ha en fin dag.