lördag 20 mars 2010

Hundutställning.

I dag har jag inte gjort så mycket. Har varit rätt trött, efter en natt med rätt dålig sömn. Vaknade vid 02-tiden och var hungrig. Strax efter tre kom en hundnos och snusade mig i örat och tyckte att det var dags att gå ut. Lyckades ändå somna och sov riktigt gott sista timmarna.

Åkte ut till F4 och besökte en hundutställning för första gången i mitt liv. Det var ungefär som jag hade föreställt mig, men hängde inte riktigt med i regler osv. Det är svårt att veta standarden på alla olika raser. Det var trevligt med en stund därute.

Har nyss kommit hem från en stund på stan och ska skynda mig att duscha innan det är dags för att gå på middag.

Hoppas att ni har haft en trevlig lördag och att ni får en trevlig kväll.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Tack för din kommentar och ha en fin dag.