onsdag 31 mars 2010

Jag längtar.

Vi har velat fram och tillbaka över planer i påsk. När det
egentligen var bestämt vad som skulle hända, så ändrade vi oss i
dag. Så halva dagen har jag ringt till hela Ramundberget och
Bruksvallarna för att få boende för två och en hund. Det var
svårare än vad jag trodde. Sista samtalet, då fick jag en stuga för
ett mycket bra pris. Så nu längtar jag som ett barn till att vi åker
tidigt på fredagmorgon.
Det känns som att Anarisstugan lockar vilken annan helg som helst och
kanske ändå mer sommartid.
Den här helgen är så välbehövlig för mig, få andas ren natur.
Det får snöa, regna, blåsa eller vara strålande sol, jag kommer att
njuta oavsett.
Nu har jag hämtat thaimat från Lilla Siam och ska se film.

1 kommentar:

  1. Gud vad härligt det låter, hoppas att du får en jättmysig påsk! Och vad gott med mat från lilla siam... var ett tag sen man fick smaka det.
    Kram

    SvaraRadera

Tack för din kommentar och ha en fin dag.