måndag 29 juli 2013

blåbär & korv.

I går sa lilla fröken: Äta ute mamma, mysigt. Det är något speciellt med att äta mat utomhus och när jag ser Vilja och Alice fika korv under vår utflykt till Lövberga får jag en mysig känsla i hjärtat. Vackra Lövberga som ligger så fint vid en liten tjärn, en liten brygga och det var stora vackra blåbär överallt. Att jag sedan var väldigt nervös över att det var tre barn på bryggan är en annan sak, tur att de hade flytväst. För visst hade de gärna hoppat i och tagit sig ett bad. Söta små trollen.



1 kommentar:

  1. Är så mysigt att grilla korv ute eller bara äta matsäck på en fin plats. Det gör jag alldeles för sällan måste jag säga. Är lite sugen att ta cykeln och lite matsäck och trampa väg någon solig dag =)
    Ha en fin tisdagskväll!
    Kram Annica

    SvaraRadera

Tack för din kommentar och ha en fin dag.