tisdag 5 mars 2013

soliga skidturer.

I morgon är det arbete hemma för mig och lilla fröken. Förra veckan när vi var hemma bjöds det på plusgrader och strålande solsken. Vid lunch och sovtid tog jag med mig lilla fröken och vovvan ut på en skidtur i nästan två timmar. Vi åkte över ängar, mysiga skogsvägar och sedan på isen med vackra fjäll som visade upp sig framför oss. Vi hoppas på en repris i morgon. Då jag även har vilodag från löpningen, dagens lätta distans (7 km på 33 min, är tydligen lätt?) kändes riktigt mycket i benen efter de senaste passen och en dag med vila känns lägligt. Om jag inte har nämnt mitt mål, så det är det milen under 40. En ganska tufft mål, men inget är omöjligt.



3 kommentarer:

  1. Ohh titta så härligt och hoppas att ni får härligt väder imorrn med, skönt att kunna jobba hemifrån =D

    SvaraRadera
  2. Vilken mysig skidtur och det ser ju så skönt ut för vilja att ligga och sova där! Hoppas ni får en lika bra dag imorgon! Du är så duktigt och tränar på som bara den, tänk om jag kunde ha en gnutta av samma inställning till träning som du! Kram

    SvaraRadera
  3. Åh, en sådan pulka hade vi vår lille Nils i på sportlovet :)

    SvaraRadera

Tack för din kommentar och ha en fin dag.