tisdag 22 januari 2013

från matbordet.

All den här fina energin som lilla fröken har. Alla härliga egenskaper, nya kunskaper och deras sätt att lära sig på. Det är mest varje dag jag förvånas över att de lär sig saker på bara något dygn. Och jag fick lite dåligt samvete i morse när jag såg besvikelsen i lilla frökens ögon när hon sprang för att hämta en kastrull för att laga gröt och gröten redan var klar. Så nästa gång är det jag som ser till att vänta in lilla damen.

Nu vill jag visa er lite fler fina bilder som Karin har tagit på vårat lilla charmtroll vid matbordet.



4 kommentarer:

  1. *Mums* va gott
    Faster

    SvaraRadera
  2. Ser att hon gillar att spexa framför kameran, samma här hemma :-) /Eva, renaramagrekiskan.com

    SvaraRadera
  3. åh vilka härliga bilder på ert lilla charmfia!

    SvaraRadera

Tack för din kommentar och ha en fin dag.