fredag 6 juli 2012

Hej sommar! Hej nakenfis!

Vi vaknar till en mycket fin morgon och jag vill säga god morgon till er. Vi ska sätta oss ute och äta frukost. Det är första morgonen som man kan sitta nästan nakenfis ute och äta frukost. Hej sommar!
 
 
 
Den högra rabatten bredvid har i stort sätt fått växa helt fritt i sommar. Det beror på att jag inte riktigt visste vad som växte där och tur var väl det, för jag trodde att allt var ogräs. Nu är den ändå rätt vacker med alla olika blommor som växer där fritt. Och i slutet av sommaren ska jag inventera den riktigt på vad som finns där. Vi är väldigt sällan just framför bron, det är en riktig skuggplats och har hittills inte bjudit på någon värme. Men nu ni, nu känns det som att det är dags att städa fram bron också...

6 kommentarer:

  1. Jamen äntligen! Eller hur? Så mycket underbara sommarbilder det fanns här inne. Jag har varit nedkopplad ett tag och missat. Nu ska jag läsa och njuta av alla sommarbloggar!

    Kram

    SvaraRadera
  2. Visst har det varit underbart ! Vi har ju inte varit bortskämda vädermässigt precis. Hoppas ni får en fin helg. Stor kram

    SvaraRadera
  3. Vilken tur att blommarna inte rykte i ogräsrensning!
    Du har vunnit hos mig!! Maila mig din adress på lillakrakslottet@hotmail.com så kommer smyckena på posten!!
    KRAM!!!

    SvaraRadera
  4. Svensk sommar är underbar när den visar sig från sin bästa sida.
    Hos oss visar den sin sämsta sida just nu tyvärr =(
    Hoppas det vänder och att solen tittar fram på oss alla!
    Kram Annica

    SvaraRadera
  5. nej ibland är det tur att man inte är så snabb att rensa bort vad man tror är ogräs, gillar att man har lite vildvuxet lite här och där! då kommer ju verkligen naturen fram!
    så härligt att kunna sitta ute och äta frukost, hoppas ni har lika fint väder idag med! här hänger molnen tunga tyvärr! Kram

    SvaraRadera

Tack för din kommentar och ha en fin dag.