söndag 25 mars 2012

Små, söta & nyfikna.

I slutet på veckan så kom jag och min chef överens om höstens arbete, det var absolut inga diskussioner och tror att både han och jag är väldigt nöjda över det vi kom överens om. Jag är så otroligt glad och tacksam över mitt arbete nu och har inte haft några problem i och med att jag blev mamma och föräldraledig och har dessutom fått andra arbetsuppgifter, mer avancerade och mitt arbete är nu utvecklande och ibland lite att bita i. Det är en lättnad att det här nu är klart. Vi har inte bestämt datum när jag går upp i tid, men det blir troligtvis i början på september.

Små, söta & nyfikna. Här inspekterar en av valparna och Vilja kylskåpet hemma hos farmor och farfar.

5 kommentarer:

  1. Så skönt att ni båda var överens om ditt arbete, är ju alltid lättas så! Lill-loppan brukar också stå och hänga i kylen så fort vi öppnar den, har inte riktigt förstått vad som kan vara så intressant! hoppas ni har en mysig söndagskväll!

    SvaraRadera
  2. Åh ja håller med Sofie, skönt att ni var överrens. Hoppas att ni haft en finfin helg och har ni kalasat färdig för lilla damen nu ? :) kraaam

    SvaraRadera
  3. vad härigt att det känns bra med jobbet! det lättar ens vardag. :)

    SvaraRadera
  4. Skönt med en fungerande dialog och bra samarbete, det är verkligen viktigt!
    Önskar dig en fin måndag.
    Kram

    SvaraRadera
  5. Hihi otroligt bra sammarbete där i kylskåpet:)

    SvaraRadera

Tack för din kommentar och ha en fin dag.