fredag 23 mars 2012

Känslosam & Himlavit

Har vaknat till en ny härlig fredag och i natt vänner, har vi fått sova hela natten. 05.55 vaknade jag av att solen var på väg upp och himlen var så otroligt vacker och älskade lilla Vilja satt i sängen och log mot mig med utsträckt hand. Henrik var uppe tidigt och var ute med soppåsen. Det var en sådan där morgon som är extra fin och jag är lite känslosam i dag. På ett fint sätt, då jag känner att jag blir rörd över allt och är så tacksam för allt fint jag faktiskt har runt omkring mig.

Ville titta in och tipsa er om att Himlavit firar 1 år och erbjuder därför fri frakt mellan 22-28 mars. Ange rabattkod "ÅRSDAG". Vet att många av er är precis som mig väldigt förtjust i IB Laursen och de har fått in en del nytt från dem och även från den fina Mynte-serien.
Collage av mig. Bilder från Himlavit.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Tack för din kommentar och ha en fin dag.