måndag 6 februari 2012

Brun keramik.

En ny härlig vecka väntar oss, kanske känns det som att den kommer att bli lite intensivare än vanligt. Kanske inte något negativt, då vi tycker om när det händer saker och det blir helg fortare igen. Så därför önskar jag er en fin måndag och en härlig vecka.
Höganäs keramik. Fyndade på loppis och jag tycker att de är så fina och passar perfekt i vårat köksfönster. Till sommaren kommer det säkert hamna ängsblommor i dem och jag ser framemot att kunna gå utanför dörren och ha stora ängar åt alla håll. Det här är livskvalité av högsta grad.

2 kommentarer:

  1. De är så fina de där Höganäskrukorna. Vi hade två stora sådana när jag var liten, tyvärr var de, sista jag frågade min pappa efter dem, trasiga. Blir till att leta på loppis istället.
    Hoppas att du får en fin vecka!
    Kram

    SvaraRadera
  2. Ja det kan man verkligen kalla för livskalité! Vackra krukor. Kram

    SvaraRadera

Tack för din kommentar och ha en fin dag.