torsdag 22 december 2011

Årets första julmat.

I lördags var vi i väg och åt julbord med min familj, det har nästan blivit som en tradition nu och det är väldigt mysigt. I år var vi i Bydalen, myste och åt gott. Jag äter oftast samma sak på julbordet och då gottar jag mig riktigt i dem. Mina favoriter är sill i alla olika sorter, tunnbröd, lax och allt kallskuret kött. Sedan är efterrättsbordet något jag dras till. Vilken är din favoritmat på julbordet?
 Vilja tyckte att det var mysigt med alla ljus och den öppna spisen. Är hon inte alldeles för söt?
 Min fina familj.
 Julbordets mama.
Jag älskar den guldrandiga klänningen, köpte den när jag var gravid och kan fortfarande ha den
(20 kg lättare).
 Min bror och hans tjej Karin. Vilja tycker att Karin är fin och kollar väldigt mycket på henne och har ett halsband som är otroligt populärt.
Kusin Cevin och hans mamma Nathalie. Så fina.

9 kommentarer:

  1. ja julmat är ju så gott, men på min tallrik hamnar alltid lax i alla dessa olika former! ja hon är så söt och vilken fin klänning hon hade på sig dagen till ära!

    SvaraRadera
  2. Så mysigt!
    Som vegetarian är det klassiska julbordet inte riktigt någonting för mig. Vörtbröd, brysselkål och ostkaka (till efterrätt) är dock ett måste!
    Kram

    SvaraRadera
  3. Så söt med tomteluvan, hihi :)

    Och tack! Vi var på vårdcentralen idag men jag blev lite besviken.. Tycker att dom borde göra något när en bebis haft nästan 40 graders feber i 7 dagar men tydligen är Minna i stort sett frisk.. Blir så frustrerad!! Det märker jar ju själv att hon INTE är.

    SvaraRadera
  4. Du är så vacker och lilla Vilja underbar =) Stor kram till er!

    SvaraRadera
  5. Mysigt! Hon är såå söt lilla Vilja! :)

    SvaraRadera
  6. Vilken söt liten tomte! Klänningen är också jättefin, Molly har fått en likadan i present men faktiskt inte haft på sig den än eftersom den var lite stor. Hoppas att ni får en riktigt mysig jul!! Kraam!

    SvaraRadera
  7. gud vilken sötnöt du har till unge! :) <3

    SvaraRadera
  8. Underbart söt klänning på en söt liten tjej.

    Som svar på din fråga är nog inkokt och varmrökt lax mina favoriter på julbordet. Och gottebordet såklart, iaf om det är välfyllt.

    SvaraRadera

Tack för din kommentar och ha en fin dag.