fredag 11 november 2011

Det gör ont.

Vilja fick börja använda åkpåsen i dag. Det såg så mysigt ut. För övrigt så är jag så ledsen i kväll. Och orolig. Jag har en klump i magen. Min mamma fick i eftermiddag åka in till akuten och vi har varit där en stund i kväll, hon skickades akut då hennes sänka var ovanligt hög. Vi vet inte så mycket ännu och jag är så orolig. På det så fick min farmor hjärtinfarkt i morse, senaste informationen jag fick är att hon efter omständigheterna mår bra. Det här blir allt för i kväll från mig.

15 kommentarer:

  1. jobbigt med mamma, skulle oxå varit orolig :( på tal om åkpåsar måste jag leta upp marleys oxå. börkar faktiskt bli kallt!

    SvaraRadera
  2. Men fy vad hemskt jobbigt.
    Varmvarm kram

    SvaraRadera
  3. Men fy då, sköt om er, hoppas att det ordnar sig
    kramar

    SvaraRadera
  4. Så jobbigt med dessa två saker på samma gång. Hoppas allt blir till det bättre. kramar till er

    SvaraRadera
  5. Åh nej... Håller tummarna att det går bra för dem båda! Styrkekram till dig!

    SvaraRadera
  6. Usch och fy, jag hatar oro av det slaget, det är nästan det värsta, när man inte vet. Många kramar till dig.

    SvaraRadera
  7. Hoppas allt är bra med din mamma och din farmor! Sänder massa kramar och tankar till er!

    SvaraRadera
  8. Oj, det var mycket på en gång. Krya på din mor och farmor! Hoppas de snart mår bra igen. Kram!

    SvaraRadera
  9. Hoppas att allt är bra med dina släktingar!!

    SvaraRadera
  10. Usch vad jobbigt :(

    Styrkekram!

    SvaraRadera
  11. Det där lät inte alls som någon vidare bra dag för er. Det är så jobbigt med såndär oro, som bara värker i magen. Hoppas både din mamma och farmor snart blir bra igen! Stor kram!

    SvaraRadera

Tack för din kommentar och ha en fin dag.