söndag 30 oktober 2011

Färdig smulpaj.

I fredags när vi fick besök, så gjorde jag något som jag inte brukar göra, köpte fikabröd. Jag tycker att det är både roligt och mycket godare med hembakat, men just då prioriterade jag att få städa riktigt och tvätta. Så jag tog Vilja i bärselen och gick på affären (1 minut bort) och köpte en sats fryst smulpaj. Det gick så snabbt och smidigt och den var dessutom väldigt god. Så denna kan jag starkt rekommendera när det finns lite tid.
Hallon, björnbär och röda vinbär och smuldegen innehöll havre. Mums.

2 kommentarer:

  1. Den där ska jag testa när jag är lat. :-)

    SvaraRadera
  2. Åh den där är faktiskt riktigt god ! vi bjöd också på den en kväll när jag inte orkade baka ;) hihi. kramar !

    SvaraRadera

Tack för din kommentar och ha en fin dag.