torsdag 1 september 2011

Vilja trivs på gymmet.

Nästan en timmes långpromenad i skogen, sedan styrketräning på gymmet. I dag körde jag biceps och triceps. Vilja trivs på gymmet och i dag inspekterade hon hur gummibanden fungerar, hon klev på svart direkt. Stark tjej. Det känns så bra med träningen nu och min riktiga träningsglöd är tillbaka, det är en speciell glädjekälla för mig. Efter matlagningen har jag inte gjort så mycket, funderat över vart och vad jag ska rensa. Det är så mycket kläder jag inte använder och helst av allt vill jag kasta allt i en sopsäck och då ska jag tydligen nyss ha rensat. Suck. Vilja fick testa lite välling i kväll, hon verkade inte tycka att det var någon skillnad. 60 ml välling och 90 ml ersättning. Kom nyss på att det var rätt många timmar innan hon la sig som jag ammade, så nu lär hon vakna även om hon fick välling. Hoppas att ni har haft en fin dag.
Glöm inte bort att tävla här om en fin mössa från Kicki.

3 kommentarer:

  1. SV: Tack så mycket, vi hade det jätte mysigt i Karlstad faktiskt.

    Kram Sanna

    SvaraRadera
  2. Oj, råkade visst ta bort din kommentar. Det var inte meningen om du skulle undra :) Iallafall: Tack så mycket :) Och JA! Utan dina andetag är så himla himla fin. Hoppas på att det blir gitarrkomp till men det lutar åt piano...

    Gud vad smidigt att hon kan hänga med till gymmet! Själv sätter jag igång med träning ordentligt nästa vecka. Har PT/kostrådgivare över internet och denna vecka är det fokus på kost - nästa träning! Förstår verkligen vad du menar med glädjekälla. Tycker själv att det ska bli så himla skönt efter typ ett års träningsuppehåll!

    Kram kram, trevlig helg!

    SvaraRadera
  3. Hihi... det ska börjas i tid :)
    Ha nu en riktigt mysig dag ! jag ska ge mig iväg på jobb, 500 liter mjölk och ett gäng paket ska levereras :)

    SvaraRadera

Tack för din kommentar och ha en fin dag.