tisdag 6 september 2011

Stampar takten.

Här hemma sjunger och dansar vi väldigt mycket om dagarna och lyssnar på alla sorters musik. Antingen kommer Vilja att älska musik, sång och dans eller så kommer hon att hata det. Jag hoppas på det första. På öppna förskolan i dag på sångstunden, så var ögonen så stora och hon hann nog inspektera alla mammor och barn. Hon ville gärna stå på golvet, inte sitta på golvet och då var det som om hon stampade takten. Så söt hon är lilla älsklingen. Vi måste verkligen leta upp någon babyrytmik. Det var väldigt trevligt i dag, träffade två bekanta, som jag inte visste hade fått barn. En av tjejerna har ett intresse för löpning, precis som mig och den andra tjejen jobbade jag med när jag arbetade extra under gymnasiet. Det viktigaste av allt, var att Vilja verkade trivas väldigt mycket.Blev inte att jag tog så många bilder i dag, men här är en när Vilja leker på lekmattan efter sångstunden. Jag älskar dig så min lilla prinsessa.

I kväll bakade jag lite matbröd, vi köper nästan aldrig bröd längre, men nu var jag lite sugen på hembakat bröd till kvällsfika. Nu ska jag se till att det blir läggdags här om vår tjej tänker vara vaken i natt. Sov så sött.

Viljas kläder: Vit body - Åhléns, klänning - Lindex, beigea strumpbyxor - Kappahl

3 kommentarer:

  1. Vilken ljuvlig bild, och vilken söt liten pärla :)

    SvaraRadera
  2. Hehe vad sött, ser henne framför mig =D. Kul att gå på sådant där =D

    SvaraRadera
  3. Underbart att se sitt barn verkligen förstår vad man gör och när dom verkligen lyssnar till musiken! Gud så fort dom nu utvecklas!
    Hoppas du hittar någon rytmik för er!

    SvaraRadera

Tack för din kommentar och ha en fin dag.