onsdag 28 september 2011

Onsdagsmys.

God morgon vänner. Här har vi sovit ganska bra i natt, även om det är en tidig morgon vid 4-tiden, i morse somnade vi om efter välling. Klev upp vid 06.30. Henrik åker till Umeå med jobbet i dag, så han åkte väldigt tidigt. Jag och Vilja ska ha en riktig mysdag, både jag och Vilja är lite snuviga i näsan, inte mycket, men vi hoppas att det stannar där. Vi började mysdagen med att tända ljus vid frukost eftersom det är rätt mörkt på morgonen nu. Nu är det mys i soffan framför Nyhetsmorgon.

Bilden ovan tycker jag är så fin, mina gosar, det är från babysimmet förra torsdagen. Ni har fortfarande inte fått se några andra bilder, men jag ligger efter med många inlägg, så det kommer.

En fråga till er i dag är, om ni ger välling på kvällen eller morgonen, hur mycket välling ger ni då?

2 kommentarer:

  1. Tor får välling kl 05, 08 och 18;30. Varje måltid får Han 230ml. Lycka till!

    SvaraRadera
  2. Vi har precis börjat med välling, så Olivia får bara lite på kvällen än så länge så hon ska vänja sig vid smaken och konsistensen och så får hon resten ersättning. Vilken härlig bild!!

    SvaraRadera

Tack för din kommentar och ha en fin dag.