torsdag 15 september 2011

Kärleksmorgon.

Det är så fantastiskt att få vakna på morgonen, känna att man har ny energi och att man vill börja dagen redan 05.30. Vilja har sovit i vår säng nästan hela natten och vi har verkligen gosat och sovit. När jag vaknade av att Vilja var vaken i sin säng, så ser jag hur hon har dragit ner spjälskyddet och ligger och spanar mot oss med ett stort leende. Det spelar ingen roll att klockan är mitt i natten då, mitt hjärta blir så varmt och jag kan inte låta bli att ta upp henne och gosa om henne. Henrik åkte till Sundsvall tidigt, men vi hann med en frukost tillsammans. I går kväll hade jag pass på gymmet och det gav mig massor av ny energi. I dag har vi mycket som vi ska hinna med, ska ta med mig Vilja till gymmet och köra igenom min stepklass inför kvällen och sedan har vi babysim. Önskar er en fin torsdag, tänk att det redan är fredag i morgon.

2 kommentarer:

Tack för din kommentar och ha en fin dag.