fredag 30 september 2011

Höstmarknad, nässug och fotostund.

Vi har hunnit med mycket här även fast det bara är lite efter lunch. När jag kom hem från jobbet fikade vi alla tillsammans, sedan tog jag med mig mina två damer och gick ner en sväng på höstmarknaden och sedan på Apoteket för att köpa en nässug till Vilja om hon skulle bli sämre. Vilja somnade i vagnen, så då passade jag även på att fotografera omgivningen lite. Vilja är mycket bättre i dag, nu är hon bara lite snorig, men vi får nog räkna med att hon blir lite snuvig till kvällen igen. På höstmarknaden hittade jag en otroligt fin stickad kofta till Vilja och ullstrumpor, men jag köpte de aldrig, så funderar på att jag måste gå ner i morgon igen. Får ta med Henrik och höra vad han tycker. Vi har precis ätit lunch och Vilja verkar tycka om kalkon, så nu ska vi ha lekstund på filten. Ska inte gå igenom dagens bilder nu, så bjuder på en otroligt fin bild på lilla prinsessan från i går. Vilja somnade sittandes i vagnen i går på väg hem från babysimmet. Så trött och så söt. Redan då var hon säkert lite tussig. Tänk om man kunde ha vetat att hennes minskade matlust och vara-i-famnen-mys berodde på en kommande snuva. I natt när hon vaknade varje gång, så tittade den där ledsna blicken på en, det var som att den sa: vad är det för fel mamma, varför är det så konstigt att andas. Ibland önskar man att de kunde prata, bara tala om vad som är fel. Älskade vän, skönt att det är bättre i dag. Pigg och glad tjej.

3 kommentarer:

  1. Lilla gumman! Vilken fin bild på henne! Vad skönt att hon mår bättre! Önskar er en fortsatt trevlig fredag! Kramar

    SvaraRadera
  2. Nämen ååhh så söt hon är när hon ligger där i vagnen :)
    Allice går också på babysim sen hon var 6 veckor:) Tycker hon de är kul?
    kraaam

    SvaraRadera

Tack för din kommentar och ha en fin dag.