lördag 20 augusti 2011

Retro Baby Björn.


Baby Björn firar 50 år och nu finns en retrokollektion för deras original bärsele, samt för babysitter. Två av dem tycker jag är så snygga, så att jag nästan skulle kunna byta ut vår svarta bärsele. Man kan använda dem till 12 kg och vi har några kg kvar dit. Problemet är att vår bärsele är en active och eftersom jag bär Vilja ganska mycket i den och när vi har vandrat, så tror jag inte att jag vill använda en original för min rygg. Men jag vill varmt rekommendera den här bärselen om ni inte ska bära barnet i flera timmar. Vad tycker ni om retrokollektionen?


3 kommentarer:

  1. Vad snygga de var, alltid kul när modet kommer tillbaks! ja, vår svarta kändes också nu lite tråkig när man sett dessa! Jo dockvagnen är köpt på barnparadiset, en mycket bra hemsida!

    SvaraRadera
  2. Fina! Gillar den övre! :)
    Snokar mig runt och hittade till slut hit ...

    SvaraRadera
  3. Så fina, speciellt den översta!

    SvaraRadera

Tack för din kommentar och ha en fin dag.