söndag 28 augusti 2011

Lekplatta.

I går åkte vi hem till Viljas momma och lekte lite, fick god middag, fick låna verktyg till att fixa möbler och gick igenom fler lådor med barnkläder. Det är så roligt att se hur Vilja utvecklas från gång till gång. I går såg jag det så tydligt när hon lekte med lekplattan och hon vred på ena hjulet. Rullade på de olika sakerna och verkligen sög in hur vi gjorde för att få fram de olika ljuden. Henrik är långledig nu och det har inneburit att jag har fått sovmorgon flera dagar på en vecka. Det är lyx och jag känner mig inte i den där dimman längre, så skönt. I dag tänkte jag ha en lugn söndag, i morgon är det måndag igen och då måste jag se till att fixa lite saker. Det får bli en aktiv måndag, med en pricka-av-lista.


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Tack för din kommentar och ha en fin dag.