onsdag 22 juni 2011

På tu man hand.

Vädret i dag har varit bättre än lovat och solen har tittat fram lite då och då, på eftermiddagen blev det riktigt fint. I dag skickade jag i väg Henrik och Vilja på babymassagen och gick på stan själv. Det kändes så konstigt att inte ha henne med, och så tomt. Jag kände mig bara så trött och behövde strosa lite för mig själv. Nu har jag bakat bröd som vi ska ha med på midsommar. I morgonen åker vi i väg fyra dagar, det ser jag framemot. Även om det känns som att vi går in i en period där det kommer att hända väldigt mycket. Misstänker också att Vilja är inne i en övergångsperiod med nya rutiner, underbara lilla sötnos.

Vår goa tjejen som blir stor så fort. Bilden är tagen i går i pappas famn. Tröjan som hon har på sig tycker jag är en riktig myströja och som jag hade när jag var liten.

8 kommentarer:

  1. Ja det är ju det, samtidigt som man vill säga hejdå och att dom ska känna tryggheten att man " snart" är tillbaka. Men det kommer väl med tiden hoppas jag.

    Super mysig tröja, Önskar min mamma sparat något ifrån när ja var liten.

    Må bäst!
    Linda

    SvaraRadera
  2. Mysigt med egentid :) så söt hon är Vilja!!

    SvaraRadera
  3. Men visst är det skönt och välbehövligt att få en liten stund för sig själv ibland ! Det är först då man inser hur lyckligt lottad man faktiskt är som får vara med sina små :) Ha en härlig dag !

    SvaraRadera
  4. Så skönt för er att få komma bort en sväng, hoppas ni får det trevligt!

    SvaraRadera
  5. Det är allt välbehövligt med lite egentid ibland, även om jag har oerhört svårt att lämna Elly!

    SvaraRadera
  6. Tack :)

    Oj så söt hon var här, ser riktigt busig ut :)

    SvaraRadera
  7. A gud så "stor" hon ser ut på den bilden. Såå fint kort!!
    Jag gick också på stan själv för ett tag sen. jag kände mig också tom och ensam! och är jag såg andra med sina bebisar ville jag hem till Ellie.
    Men det var så klart riktigt skönt också...

    SvaraRadera

Tack för din kommentar och ha en fin dag.