onsdag 22 juni 2011

Olika uppfattningar.

Jag och Vilja hade olika uppfattningar om när det var morgon i morse/natt. 01.15 vaknade hon för att äta. 03.00 tyckte hon att det var morgon. Strax efter 06 valde hon att somna om med mig i soffan. Det mysiga med de vakna timmarna i natt var att hon gärna låg i soffan och myste, bjöd på många leenden och en lång "pratstund".
Gosgumman.

Tänkte bjuda på ett tips jag läste i går i Föräldrar och barn. Om barnet blir getingstucken, så kan man dela en rå lök mitt itu och trycka det mot sticket. Giftet dras då ut och smärtan lindras.

6 kommentarer:

  1. Tack för tipset =)
    och vad härligt att du fortf är här, vill ju följa dig och Vilja ♥
    KRAM!

    SvaraRadera
  2. Det visste jag inte hehe men bra att veta! :)tack för tipset! Kram

    SvaraRadera
  3. Skulle bli jätte glad om du röstade på min klänning :D <3

    http://nelly.com/se/designyourdress/?obj=fxM6Wkfm5QpNQS72URJdSDBxsxrWR9puu1pGaIsSXVfnlbc7qjX9#Gallery

    SvaraRadera
  4. Ja men visst kan man inte bli arg när man får sådana leenden oavsett tid på dygnet! :-)
    åh gud vad bra tack för tipset jag hade nog bara fått panik innan du sa detta

    SvaraRadera
  5. Åh tack för tipset!! Och som någon annan skrev, vad kul att du är kvar :)

    SvaraRadera
  6. Miss M och Josefine: Jag saknade er för mycket <3

    Marika: De där leendena värmer mer än något :)

    SvaraRadera

Tack för din kommentar och ha en fin dag.