lördag 21 maj 2011

Stor tjej.

God morgon alla fina läsare. Vilja har tagit sovmorgon, efter att hon höll mig vaken några timmar i natt. Nu har hon lagt sig själv på sidan och sover så sött. Det har hänt så mycket i Viljas utveckling sista dagarna och i går var det sådan skillnad. Jag har vaknat flera gånger i natt och tänkt: "Hon har blivit så stor vår tjej". I går kväll var hon vaken med oss i flera timmar, filosoferade, bjöd på leenden och prat. Det kändes så annorlunda och så mycket lättare och samtidigt så roligt att hon börjar vara så medveten. Vår underbara lilla tjej. I dag ska vi på Koutsläpp, så nu måste jag skynda mig. Önskar er en fin lördag.

9 kommentarer:

  1. det händer så mycket hela tiden och ibland slår det en verkligen hur stora dom blivit! haha..man kan känna sig riktigt förvånad när det plötsligt slår en ;)
    hoppas du får en underbar lördag med din fina tjej!
    kram.

    SvaraRadera
  2. Aj då. Mindre kul med vakentid om nätterna, men man får göra det bästa av situationen =)

    SvaraRadera
  3. Åh mysigt med koutsläpp. Ha en fin dag!
    Kram N.

    SvaraRadera
  4. Ha en underbar lördag.

    Kram

    SvaraRadera
  5. Tiden går så fort...Det gäller att njuta av varje sekund !!
    Hoppas ni har haft en mysig dag.
    Jag önskar dig en fortsatt mysig helg.
    Kram Helene.

    SvaraRadera
  6. Det är precis samma sak med vår Elsa; helt plötsligt har man en liten "person" brevid sig och inte bara ett "kolli"! Lika ljuvligt som skrämmande fort liksom!

    Njut av kosläppet, det är helt underbart att titta på =) *KRAM

    SvaraRadera
  7. gud vad härligt det låter!

    hoppas ni fick en bra lördag på kosläppet :)

    SvaraRadera
  8. Det är så kul när man märker att ens lilla bäbis blir mer om mer aktiv och är med på ett helt annat sätt

    SvaraRadera
  9. Ja precis, jag var på BVC häromdan och då sa hon att vi även kunde hälla lite på en sked och ge till Alva. Efter varje amning och även efter kräkningar eftersom mjölken då lägger sig på tungan igen ! :) hoppas att det går över för både Vilja och Alva !

    jag känner precis som dig, det går så fort och nu känner man verkligen att hon har blivit stor alltså :) så mysigt med lite leenden och att hon "pratar" ibland :) !

    SvaraRadera

Tack för din kommentar och ha en fin dag.