tisdag 31 maj 2011

Städar bort barnkläder.

I dag regnar det och vi tillbringar dagen inomhus. Städar bort Viljas första kläder och visst gör det lite ont i hjärtat att tiden går så fort. Även om Vilja är över 2 månader så har hon inte växt så mycket och det är mestadels storlek 50 vi säger hej då till. Storlek 56 kan hon fortfarande använda, däremot är hon lång, så där kan kläderna bli för korta. Jag har inte mage att sälja hennes urväxta kläder, även om jag tycker att det vore en bra sak och lägga pengarna i hennes spargris.
Hur gör Ni? Sparar ni alla kläder?

Har jag sagt att jag har världens underbaraste sambo?! Han har i dag bytt mitt rejält spruckna glas på min Iphone och det blev så bra. Han är en riktig pärla.

5 kommentarer:

  1. Jag kommer inte att sälja Wilburs kläder, jag ska spara dem. :)

    SvaraRadera
  2. God eftermiddag..Här är det soligt och fint väder.Som det kan skilja sig med vädret några mil mellan..
    Jag har sparat alla min prins kläder,,perfekt till nästa--Ha en skön eftermiddag.kram

    SvaraRadera
  3. Jag sparar söta saker som jag vill ha kvar, resten ska jag ge vidare till min vän som väntar tvillingar.
    :)

    SvaraRadera
  4. Visst gör det lite ont i hjärtat när man får lägga bort kläder! Alva har ju också bara fått lägga bort storlek 50 än så länge men det dröjer nog inte länge förrän hon växt ur 56 också :(

    SvaraRadera
  5. Farmor och Farfar31 maj 2011 kl. 22:36

    Inte skall ni väl sälja eller ge bort kläderna? De kanske kan komma till användning igen! Det hoppas vi i alla fall!

    SvaraRadera

Tack för din kommentar och ha en fin dag.