onsdag 25 maj 2011

Sover.

2 1/2 timme var jag borta och det låter som att det har gått bra här hemma. Jag tänkte på dem varannan minut. Mitt cykelpass var fullbokat och det var riktigt roligt att köra, men oj så jobbigt. Har nog aldrig varit så slut efteråt, men på kunderna lät det som att det var ett tungt pass. När jag kom hem ville jag gråta av lycka att se min vackra prinsessa, sambo och hunden Teja. Borta bra, men hemma bäst. Vilja mötte mig med "prat" och söta leenden, sedan började hennes tunga åka ut och in. Hon visste att maten hade kommit hem. Försökte lägga henne för att sova i sängen, men jag gav upp och nu sover hjärtat på mitt bröst och det är helt obeskrivligt mysigt.

5 kommentarer:

  1. Finns inget mysigare än när e sover så där på bröstet! Det är så jobbigt att lämna dem och faktiskt njuta av något annat. Vi var på massage idag, var borta i ca 3 timmar och det kändes som en evighet. Jag kunde inte slappna av helt och hållet. Och vi satt i bilen på vägen hem och pratade om Isak, och längtade efter att komma hem och pussa och hålla honom! Hoppas ni haft en bra dag! Kramar!

    SvaraRadera
  2. Åh de e såå gott när dem ligger så på en. Fantastiskt söt bild!

    SvaraRadera
  3. Måste va skönare att ligga där än i sin egen säng...
    Mys mys = ))
    Ha en fin dag.
    Kram Helene.

    SvaraRadera
  4. Ja, det känns super :D Och att veta att det max är 5 dagar kvar är ju också najs ;)

    SvaraRadera
  5. Nina: Det är nog något man får leva med när man blivit mamma :) Våra fina små.

    SvaraRadera

Tack för din kommentar och ha en fin dag.