fredag 13 maj 2011

Regn är också mysigt.

Nu äntligen känner jag att all träningslust är tillbaka. Redan i går tyckte jag att det var mysigt att ligga i sängen och höra regnet mot fönsterrutorna. I morse var det regnigt, men jag tvekade inte en sekund över att knyta på mig löparskorna. Det var så otroligt härligt ute och jag njöt varje sekund. 50 minuters löpning, då körde jag dock lite intervall uppför två branta backar, som mina ben ännu inte klarar av. Efter löpningen lämnade jag hunden hemma och begav mig till gymmet med Vilja, där mötte Henrik (han jobbar) oss och vi körde ett styrkepass, triceps och rygg blev det i dag. Svettig, regnblöt och nytränad, men mycket nöjd Sandra.
Mina två underbara tjejer som höll mig sällskap på löpturen.
Underbara lilla Vilja sov så gott medan jag tränade och när vi kom hem igen, så lyckades jag fånga många härliga bilder på henne när hon höll på vakna, här får ni se några av dem.

Jag smälter av kärlek när dessa vackra ögon ser på mig.

Sötnos.

Underbara leende. Underbara dotter.

Jag älskar att vara mamma till denna fina tjej. Jag njuter av att vara mammaledig, njuter av varje liten sekund med henne. Nu längtar jag till att Henrik slutar jobba tidigt i morgon, så att vi får ha honom hemma hos oss i två dagar. Vi saknar Dig när du inte är här med oss.

6 kommentarer:

  1. Sicken liten goding hon är:)
    söt så söt!
    Hoppas ni får en fin lördag!

    SvaraRadera
  2. Härligt med träningslust. Jag är imponerad hur snabbt du kommit igång efter att nyss fött en baby. Fina bilder!!!

    SvaraRadera
  3. Jag är så pepp på att börja träna ordentligt, men ska nog vänta tills jag har varit på efterkontrollen.
    I förrgår var jag dock på barnvagnspowerwalk med styrkeinslag, vilket kändes som en bra början!

    SvaraRadera
  4. Härligt att du kommit igång med träningen :) Imponerad!
    Ha en underbar helg med lillan och Henrik. Kramar!

    SvaraRadera
  5. Åh så söt hon är! Härligt med en löprunda på morgonen!

    Eller hur, jag tycker att det har betytt jättemycket faktiskt att vi båda var där samtidigt!

    SvaraRadera
  6. Sicken liten goding!

    Ha en skön kväll.
    Kram Nina.

    SvaraRadera

Tack för din kommentar och ha en fin dag.