måndag 30 maj 2011

Min första.

I går var det min allra första Morsdag. Jag är så lycklig över att få vara mamma till världens underbaraste lilla tjej. Den här kärleken som man inte kan styra över, kärleken till sina barn. Jag hade en fin dag och gjorde b la ett lyckat besök på SNÖ Of Swedens utförsäljning. Bilder på det får ni se senare. Hoppas att Ni alla hade en fin dag i går.
Jag började fundera lite när jag var hemma på landet hos mamma, då jag inte rörde en dator och hade inte en tanke på att sätta på den. Varför bloggar jag, egentligen. Jag ägnar inte så långa stunder här, men det är ändå tid och jag känner mig lite av på bloggen just nu. Samtidigt tycker jag om att dela med mig av tiden med Vilja, man tar så mycket lärdom av varandra. Även om jag inte uppdaterar här, så tittar jag in hos Er mest varje dag.
Här skiner solen i dag och vi ska njuta av dagen och börja pricka av "veckans-att-göra-lista". Ha en fin dag.

6 kommentarer:

  1. Tack! De är ljuvliga! Min man är dålig på att ge blommor så när det väl sker blir jag extra glad!

    Kram Rosahjärtan

    SvaraRadera
  2. grattis i efterskott på morsdag!
    kram

    btw
    jag tar emot alla tips och råd på min blogg om hur jag får min lilla att inte alltid behöva bli buren eller bara sova i min famn!

    SvaraRadera
  3. Grattis till första mors dag! Bloggen ska ju vara en källa för inspiration och glädje tycker jag så så länge det är kul och man har ett utbyte är det väl bara att köra på!

    Kram

    SvaraRadera
  4. Hej hej!

    Nu är NIVEA-tävlingen avgjord och vinnaren är publicerad på bloggen. Tack för att du var med och tävlade!
    Kika gärna in en ny tävling där du kan vinna solskyddsprodukter från Apoteket:

    http://malinkarlstrand.blogg.se/2011/may/tavla-med-apoteket-bloggse.html

    Kram / Malin

    SvaraRadera
  5. Vilken härlig första morsdag. Jag hoppas såklart att du ska fortsätta blogga, du gör det ju jättebra! Och fortsätt kika in hos oss andra, det är ju det fina med bloggandet, att hälsa på och ha kontakt =)
    Kram

    SvaraRadera
  6. Visst känns denna mors dag lite speciell, vår första mors dag! :)

    SvaraRadera

Tack för din kommentar och ha en fin dag.