onsdag 18 maj 2011

En liten rapport.

Klockan rinner i väg och min stackars sambo kommer snart hem och jag har knappt hunnit diska. En snabb uppdatering medan Vilja äter. Vi har dels varit på Öppna förskolan i dag och träffat andra mammor. Alla barnen växer så fort, tycker att det var nyss jag träffade dem. I dag var det många mammor och barn som ville träffas på samma ställe. Det är så mysigt. Mer uppdatering kommer senare. Hoppas att ni har haft en bra onsdag och att solen lyser hos er också.

4 kommentarer:

  1. Ja, visst är det en fin gest? Och folk blir verkligen så himla glada över en sådan liten sak. :)
    Hoppas allt är bra med dig och lillstumpan! Kraam

    SvaraRadera
  2. Måste ta mig till Öppna Förskolan också en dag; tänkt på det en del! Att vara mammaledig kan vara förbannat ensamt ibland =/

    KRAM

    SvaraRadera
  3. Godmorgon söta..Söt bild på er tillsammans..Jag kommer nog köpa de söta burkarna till mina barn..
    Ha en skön torsdag.Mysigt att träffa andra barn och mammor.kram

    SvaraRadera

Tack för din kommentar och ha en fin dag.