måndag 2 maj 2011

Dags för droppar.

Vilja har som jag tidigare nämnt varit ledsen flera timmar i sträck senaste 1 1/2 veckan varje kväll. Så i dag tänkte jag köpa Miniform till henne och se om det är magen som spökar. Ska dock fråga BVC-sköterskan vad hon tycker. Miniform ska hjälpa till att bryta ner skum och bubblor som orsakats av nersvald luft. Vi ska på BVC i dag och väga, det är två veckor sedan vi var där. Så det ska bli så spännande. Jag tycker att hon har blivit mycket större, vi får se vad vågen visar...
När Vilja väl kom till ro i går, så var hon proppmätt och uttröttad, så hon har sovit hela natten. Det resulterar i att jag badar i bröstmjölk på morgonen och har ont i brösten, men det rättar Vilja till rätt fort. Vi somnade om gott i morse och måste nu fokusera på att bli redo för en tur på stan.


Far och dotter myser.

Älskade, underbara Ni.

9 kommentarer:

  1. hehe jaa, jag kan tänka mig att det blir mindre efter man har fått en liten bebis :) Det är därför vi passar på lite nu, medans vi kan :)

    SvaraRadera
  2. Visst är det skönt att ha ett ställe (mijöombyte) att kunna åka till ibland :)

    Hoppas dropparna hjälper!
    Stackas liten...

    Skorna är från "Din sko", jätte söta tycker jag med :)

    Ha en bra start på veckan!
    Kram

    SvaraRadera
  3. Åhååå vilken underbar bild! Den svartvita var en riktig såndär "sätta-upp-på-väggen-bild" :D

    SvaraRadera
  4. Tråkigt att hon ska vara så missnöjd :( Så hade jag det dom 7 första veckorna till jag hade gråtit en massa och var helt knäckt gav jag upp och gav ersättning. Och det var ju det som behövdes. stackarn hade varit hungrig men jag som tröde jag hade så mycket mjölk. Nu är han en nöjd kille :) Hoppas allt löser sig.

    SvaraRadera
  5. Sötnos! Hoppas ni får hjälp och att det blir bättre med magen. Vi har med en liten med magproblem här hemma funderar på om det är lakotsproblem. När de små har problem med magen påverkar det ju allt annat. så hoppas det löser sig för er!

    SvaraRadera
  6. Mimiform använde jag på min stora tös. Det hjälpte jättemycket.

    Kram

    SvaraRadera
  7. Underbar bild! Trygghet, kärlek, beskydd, värme och allt en far vill ge.

    SvaraRadera
  8. Vilka otroligt vackra bilder... <3

    SvaraRadera

Tack för din kommentar och ha en fin dag.