torsdag 26 maj 2011

Besök av släkt.

Natten som var så sov Vilja bra, förutom att hon ville äta varannan timme och tyvärr så sliter det mycket på en att inte få sova så många timmar i sträck. Men lite gos med henne väger upp tröttheten. I dag har vi bl a gått igenom en låda med kläder som jag hade när jag var liten, så maskinen nere i tvättstugan har gått varm. Det är så mycket fint, så jag blir alldeles salig. Ni ska få se bilder någon annan dag. Tunikan som Vilja har på bilden hade jag när jag var liten. I dag har jag fortsatt att testa det nya sättet att få Vilja att sova och det fungerar, hon har somnat i sin egen säng tre gånger i dag. Dock sover hon 20-40 minuter åt gången, men det är alltid något. Den här lilla prinsessan har inte tid att sova.

Vi fick oväntat besök av både mom-momma (min mormor) och Viljas morfar i dag. Det är alltid trevligt när släkt och vänner väljer att komma och hälsa på. På bilden ovan sitter Vilja hos älskade och fina mom-momma. På bilden nedan pratar Vilja med morfar (eller moffa som jag hade kallat honom).

4 kommentarer:

  1. Jättesöt tunika!
    Vad roligt att se dem kläder du hade på dig som bebis kan jag tänka mig :)

    SvaraRadera
  2. Nina: Ja, det är jätteroligt. Det är säkert därför jag tycker att de är så fina också :)

    SvaraRadera
  3. Vilken underbar bild när Vilja ligger och sover. Så himla söt :D

    SvaraRadera

Tack för din kommentar och ha en fin dag.