tisdag 26 april 2011

Vardagsmys.

Vaknade vid 06 och kände mig utvilad jämfört med många andra dagar. Vilja har varit vaken med jämna mellanrum och ätit i natt, precis som det ska vara. Vilja fick börja sin dag med mat och ett bad. Tror att hon börjar inse hur skönt det är att bada. Ska kolla upp med babysim den här veckan. Babymassage blir vi erbjuden på BVC, sa de när jag ringde dit i dag. Babyrytmiken är också något som jag tror är bra för bebisar och barn. Vi har haft en mycket härlig påskhelg, mer om det senare. I dag gör vi bara sådant som det har blivit lite av sista dagarna, som exempel, att Vilja och jag myser och sover en stund i soffan. Just nu ligger jag och ser på den här vackra och älskade lilla människan som sover bredvid mig.

1 kommentar:

  1. Babysim, det var speciellt. Lite stressigt ibland då det kunde vara så att man var tvungen väcka tjejen. Minns att gränsen var minst 6 veckor gammal och de var tvungna att väga 4 kg. Filippa började när hon var 6 v och 2 dagar och vägde ca 4100 gram.

    Hon var klart minst! =)

    Mirja var med första gången minns jag. Det var väl ingen succe direkt men sedan blev hon lugnare.

    Toppen de får lära sig vänja sig vid vatten. Lycka till

    SvaraRadera

Tack för din kommentar och ha en fin dag.