torsdag 28 april 2011

Mys med mammor.

I dag har jag och Vilja haft träff med de andra mammorna i föräldragruppen. Marie tog och bjöd hem oss alla och det var så trevligt att träffa alla utan mage och alla underbara små. Efteråt mötte vi upp Henrik och Teja och tog en fika i solen på torget. En kvällspromenad till Viljas farmor och farfar där vi fick massor av god mat. Tyvärr har Vilja haft några timmar sista kvällarna då hon är otröstlig, men hon kom till ro i vagnen och nu har det varit mys i soffan och mat. Nu är det sängen som gäller och jag hoppas att Vilja sover lika gott som föregående natt.

4 kommentarer:

  1. Tror inte jag grattat dig till din underbara lilla Vilja än *skäms*! Men grattis Sandra; hon är helt bedårande! VI är så lyckligt lottade som har dessa små prinsessor i våra liv =) KRAM

    SvaraRadera
  2. Späckade dagar =)
    Ni verkar ha det härligt. Att lilltjejen kommer in i en orolig period är precis som det ska. Jag säger som min kompis sa till mig: " det är bara en fas, det går över" - den kan man tillämpa hela tiden =)

    Har tappert försökt få tag på er adress. Men att söka på Eniro gav mig bara huvudbry och jag kan inte söka på tel nr då jag inte har det till någon av er.
    Har du lust maila mig adress så jag får bort paketet som nu börjar bli ganska gammalt från köksbordet =)

    Kram

    tantewa@comhem.se

    SvaraRadera
  3. Det låter som om ni haft en mysig dag! Hoppas att stundande helg blir lika härlig den.
    Kram

    SvaraRadera
  4. Tack! Vi hade en jättefin dag!

    Hoppas att ni också får det. Och Vilja var ett himla gulligt namn :)

    Kram

    SvaraRadera

Tack för din kommentar och ha en fin dag.