torsdag 21 april 2011

Mamma-barn gympa.

I dag var jag på gymmet första gången efter graviditeten och det var premiär för Vilja. Det gick hur bra som helst och jag hann träna biceps och axlar samt sneda magmusklerna. Vilja fick först ligga på golvet och sedan fick hon sitta i Baby björn bärsele medan jag gjorde benböj och utfall. Det tyckte hon var lite spännande, då jag samtidigt räknade högt för henne. En del stunder dansade vi till musiken som kom ur högtalarna och jag sjöng för henne. Det var så härligt att få träna igen.

Vad gör du för konstigt mamma?

Det ser riktigt roligt ut...Men oj, så trött man blir av att träna.

Världens stoltaste och nytränade mamma.

11 kommentarer:

  1. Ursäkta men fan vad fon du är i kroppen! Underbart att fått tränat.
    Stor kram

    SvaraRadera
  2. Förstår att det måste kännas jätteskönt! Men det syns verkligen inte att du fött barn alldeles nyss-snygging!
    Kram och glad påsk!

    SvaraRadera
  3. Så roligt! Vi funderar också på att gå på mamma-bebis-träning och nu blev jag jättesugen. Mys. :D

    SvaraRadera
  4. Spännande för lilltjejen att få följa med mamma på hennes äventyr. Roligt även för dig med sådant fint sällskap!
    Hoppas nu att ni får en riktigt fin påskhelg!
    Kram

    SvaraRadera
  5. Men Sandra, du ser ju inte ut som en nybliven mamma för fem öre! *avis* Men du är jätteduktig som börjat så tidigt. Glad påsk på er! Kraam

    SvaraRadera
  6. Grattis till första gympasset! Och jag håller med övriga kommentarer, ser verkligen inte ut som du haft ett brejk från träningen!

    SvaraRadera
  7. skönt att kunna träna med bebis :)

    SvaraRadera
  8. Puh säger tanten =)
    Jag utgår från att du stannar upp ibland också. Ibland kommer livet ifatt en bakifrån som en hård spark. Men jag läser dina njutarstunder och långliggarmysardagar och gosfintimmarna också så jag är nöjd =)

    Du hade hunnit lägga in så många bilder o inlägg att jag får gå igenom det senare.
    Härlig bild, verkligen. Hon är SÅ fin! Väldigt lik pappa - som de allra flesta små iofs.
    Har en present till er som legat här nu i ..... 3 veckor ... KRAM

    SvaraRadera
  9. Hihi ja det är verkligen utmattande att träna hihi. Otroligt söt kofta!

    SvaraRadera

Tack för din kommentar och ha en fin dag.