tisdag 5 april 2011

Jag kan göra så många ansiktsuttryck...

...och min mamma tycker att jag är väldigt söt då och blir varm i hjärtat...



Jag kan titta nyfiket på omvärlden. Jag kan gäspa stort. Jag kan titta med stora ögon och le lite. Se så lik jag är pappa på den här bilden.
Jag kan räcka ut tungan (eller så är jag hungrig). På bilderna är Vilja 16 dagar. Den fina dressen har hon fått från släktingar i Värmland. Vilja hade inga röda kläder och hon blev så fin i den färgen. Hon fick även en vit body och helt röd dress, som hon kommer att vara väldigt fin i när hon kan använda dem. Tack snälla för de fina presenterna. Den fina teckningen från kusin Alice (snart 2 1/2 år) ska vi rama in och spara till Vilja. Vi längtar efter att få träffa Er.
Efter två timmars promenad i det härliga vädret och Vilja har sovit fyra timmar, så är det mys i soffan resten av kvällen.

10 kommentarer:

  1. vilka mysiga bilder :)

    SvaraRadera
  2. Man vill ju bara ta henne i famnen och lukta försiktigt på huvudet och känna den där underbara bebisdoften!

    SvaraRadera
  3. superfin dress på Vilja, hon blev jättefin i den röda färgen! ser redan att det har hänt saker sen sist jag såg henne :) hjälp vad fin hon är sandra.

    SvaraRadera
  4. Vilket underbart sött litet knyte du har! Toppen fin i det röda med, skoj med presenter och ännu bättre när de som ger har ypperlig smak. :)

    SvaraRadera
  5. Vilket fint namn...
    Du har gjort så fint på bloggen, hon är så söt = ))
    Ha en toppen-fin dag.
    Kram Helene.

    SvaraRadera
  6. Ja, det känns så oerhört spännande, jag vill att han ska komma nununnuuuuuu. :) Och vad fuskigt att din redan kommit. ;) hihi

    SvaraRadera

Tack för din kommentar och ha en fin dag.