måndag 11 april 2011

En kaffepaus.

Vi har varit ute i tre timmar, promenerat och fotograferat. Till min stora glädje kom solen fram och det blev en fantastiskt skön stund ute. Nu är det en liten paus (även om jag är mammaledig hela dagarna), Vilja sover och jag har myst ner mig i soffan med en kopp kaffe, en punchrulle, nyaste Mama och Vi Föräldrar Special. Sedan tänkte jag inta balkongen när Vilja har vaknat. Är det någon som vet när/om man kan amma utomhus? Tänkte så att jag inte drar på mig feber nu när Henrik är borta. Han åkte igen i morse, sista veckan borta, det känns riktigt tråkigt att han är borta och jag har lite svårt att hålla humöret uppe. (Behövde beklaga mig lite här). Ska kolla igenom bilderna jag har tagit senare och så kommer det bilder på vår älskade lilla Vilja. Världens mysigaste tjej. Jag tycker alltid att hon har varit lugn och snäll, men vilken skillnad jag har märkt efter att hon har fått lite mjölkersättning på kvällen, hon är mycket nöjdare.

1 kommentar:

Tack för din kommentar och ha en fin dag.