lördag 26 mars 2011

Morgonmys.

För ganska exakt en vecka sedan fick vi hålla vår underbara lilla tjej i famnen för första gången. Tiden går så fort, även om det känns som att hon alltid har varit en del av mig. Vi tycker redan att hon har utvecklats och blivit mer närvarande. Det har varit en vecka med så mycket kärlek och mys. Vi har inga rutiner ännu, det brukar inte så små bebisar ha heller. Vissa nätter sover vi inte alls, andra sover vi väldigt mycket, andra nätter äter vi varannan timme. Efter att vi hade ammat i morse, så låg hon och sov ytterligare någon timme på mitt bröst i fosterställning. Det är kärlek.
Bilden är tagen i morse när hon låg och filosoferade i sin egen säng med morgonsolen utanför fönstret. Det finns så mycket jag vill skriva om här, men det kommer, som ni säkert förstår inte högst på "att-göra-listan". Kommer även att berätta om förlossningen, har ni några frågor får ni gärna skicka dem, så svarar jag gärna på dem.
Önskar Er alla fina läsare en underbar lördag.

6 kommentarer:

  1. Lilla ljuvliga tussen. Så underbart och jag blir så varm när jag ser henne.
    Stor kram.

    SvaraRadera
  2. Farmor och Farfar26 mars 2011 kl. 16:31

    Kan detta vackra barn verkligen vara vårt barnbarn? Vi är så stolta och lyckliga!

    SvaraRadera
  3. åhh, vilken fin liten skatt!!

    Grattis, hoppas ni mår bra.

    Sköt om er!
    KRAMAR

    SvaraRadera
  4. Charmtrollet erat :)
    Själv har jag spenderat dagen med att pussa på min systerson, på de tre veckorna sen jag såg honom sist har han utvecklats enormt. Fick till och med ett litet leende innan de åkte vidare hem till sitt <3

    SvaraRadera
  5. Förstår att ni måste leva lite som i er egen liten bubbla av kärlek. Låter helt underbart!
    Kram

    SvaraRadera

Tack för din kommentar och ha en fin dag.