torsdag 31 mars 2011

Lattemamma.

Vet inte om vår tjej kände att hennes mamma var väldigt trött i går. Efter hennes tre timmars sömn på kvällen i går var vi vaken ett par timmar, för att sedan sova i sängen till 08 i morse. Visserligen var det mat varannan timme och lite mys, men annars sömn. Kände mig så utvilad i morse när jag vaknade till ett ansikte som får mig att smälta. Hon är mycket vaken på förmiddagarna och vid lunch gick vi för att möta upp världens finaste Natanya på Törners. Har nog blivit lite av en lattemamma, vet inte vilken gång i ordningen vi var där. Hon mådde så gott hos Natanya och fick ett så fint guldsmycke, en ängel. Tusen tack för den. Om jag av någon anledning skulle försvinna önskar jag att hon blir vår dotters kvinnliga förebild.
Efter tre timmars mysigt fika promenerade vi hem. Jag kände mig varm i hjärtat efter att ha tillbringat tid med mina favorittjejer.
Jag älskar Er.

Nu ska jag mysa med min älskade sambo som har kommit hem och vår lilla tjej.

Bilder från dagen kommer i morgon.

8 kommentarer:

  1. Vad skönt att sambon kommit hem igen!

    SvaraRadera
  2. jag har ju gråtit ända sen jag fönade håret imorse och bara tänkte på att jag skulle träffa er, och då kan du bara förstå hur mycket jag gråter när jag ser det här.
    och jag älskar er tjejer, mådde så bra med er idag, obeskrivlig känsla, har varit i min egen värld hela kvällen och bara tänkt på er. och vackrare töser får man leta efter.

    stolt över dig sandra.

    kram.

    SvaraRadera
  3. Vilken mysig dag ni hade !!
    Önskar er en mysig och härlig fredag.
    Kram Helene.

    SvaraRadera
  4. Men så mysigt ni verkar ha det! Det gör mig bara mer "längtsam". Kan ju snart inte fortsätta läsa dina blogginlägg... Vill så gärna att vår bebbe ska komma nu så jag får vara med om samma sak som dig!

    Har hon inte fått något namn än? Jag tror inte jag har läst någonstans om det iaf... eller har jag det?!

    Jag har också köpt en Babybjörn-sele, en med bra ryggskydd och nät så det inte blir så svettigt. Hoppas att den kommer till användning.

    Sköt om er! Kram påre

    SvaraRadera
  5. Oh så härligt det låter och skönt att sambon är hemma igen! :)
    Kram Nina.

    SvaraRadera
  6. mysigt! :) att vara lattemamma är ju inte helt fel! ;)

    SvaraRadera
  7. Hoppas ni har haft en mysig helg !!
    Kram Helene.

    SvaraRadera

Tack för din kommentar och ha en fin dag.