söndag 9 januari 2011

Söndagsspinning.

I dag har jag jobbat nästan hela dagen. Tour de ski, har varit mitt sällskap. Efter herrarnas skidskytte passade jag och magen (31+4) på att träna cykel. Det var skönt att få svettas ut lite, även om det nu inte går att neka till att kroppen är tung och flåsig.
Hade tänkt gå på Body Balance, men vet inte hur koreografin är nu. Så vågade inte riskera att få sitta och titta på i 55 minuter.

Någon som varit i väg på slutet och vet om jag och magen klarar av det?

Nu ska jag få äta Henriks goda tacopaj och heja fram damerna i skidskytte.

Önskar er en mysig söndag.

5 kommentarer:

  1. Men wow vad fort det gått nu. Magen är så stor och vacker !

    SvaraRadera
  2. Vilken underbart fin mage du har. Jag tränade med mitt andra barn till vecka 32 tror jag det var. Sedan kändes det inte bra. Känn efter, känns det bra så är det inga problem.

    Kram

    SvaraRadera
  3. Hej Sandra.. Vilket datum fick ni beräknat på UL? jag tror att vi ligger på ganska samma!

    SvaraRadera
  4. Sandra: Tack :) Och det har bara rusat i väg sista veckorna :)

    Petra: 32 är bra gjort, det är många som känner sig "tung" tidigt :)
    Ha en fin kväll fina du.
    Kram

    Marielle: Vi fick 16 mars, vilket datum har ni? :)

    SvaraRadera
  5. Okej, inte allt för långt ifrån då, vi fick 8 mars!

    Elias är född den 16 mars! =)
    Men han hade BF den 7:e så det kan ju säkert bli lika med den här lillen att man går över några dagar!

    SvaraRadera

Tack för din kommentar och ha en fin dag.