lördag 22 januari 2011

Påslakanset med stjärnor.

Ska skölja upp tussens påslakanset i dag. Det blev ett med stjärnor från Hemtex. Hade svårt att välja färg, gråa eller blåa stjärnor. Det blev blåa och det kommer att bli jättefint med rosa detaljer och filtar om det är en flicka.

Har funderat lite över sköljmedel och tvättmedel på barnsakerna. Jag har tänkt tvätta upp alla kläderna och vill inte använda parfymerat sköljmedel.
Har funderat på parfymfritt.
Hur gör/gjorde ni? Samma med tvättmedel?

4 kommentarer:

  1. Hej fining!
    Det går jättebra att använda både parfymerat tvätt och sköljmedel.
    kram

    SvaraRadera
  2. Vad mysigt att boa! Viggo är lite känslig så jag använder parfymfritt tvättmedel och sensitive sköljmedel. Jag gillar ändå när tvätten luktar gott men det finns ett som är parfymerat och det funkar toppen!
    Vad välkommen h*n kommer känna sig!
    Kramar

    SvaraRadera
  3. Jättefint och passar verkligen till både en liten flicka och en liten pojke.Några tvättråd har jag inte. Ha en fin dag! Kram

    SvaraRadera
  4. Vilket gulligt påslakan!

    Jag körde på samma men inte överdrivet och det har gått fin fint :)

    SvaraRadera

Tack för din kommentar och ha en fin dag.