måndag 3 januari 2011

Nyårslöfte & Mvc.

Gav ett nyårslöfte. Eller egentligen flera, men några får vänta till att lilla tussen har kommit ut. Sluta äta godis ska jag däremot göra innan, kanske att jag unnar mig på helgen, men fler än en dag i veckan är stop. Så nu njuter jag i stället av vindruvor och körsbär.

I dag har vi även varit hos barnmorskan och den lilla växer som den ska och ligger fortfarande med huvudet neråt. Jag fick dock bakläxa på att jag fuskat med järntabletterna, samt inte ätit mellanmål. Då mitt blodsocker var väldigt lågt. Jag har varit väldigt matglad hela graviditeten, men det har börjat vända och nu blir jag tyvärr knappt hungrig. Men det är bara att försöka ha Skalmans matklocka i närheten.

4 kommentarer:

  1. Åh vad spännande. När skall du ha?
    Kram

    SvaraRadera
  2. Hej!
    Googlade på MRL-utbildning, var gick du din? Vet att det finns ett intresse för detta i Härjedalen men hittar inga utbildningar och så hamnade jag här hos dig!
    Lycka till med bebben, njut av tiden som är kvar, för sedan blir livet bara bättre!
    Hälsningar Kattis
    (Maila gärna mig om utbildningen: kattisvallstrom@hotmail.com)

    SvaraRadera
  3. God fortsättning vännen,
    haft en liten paus från allt vad bloggar är men är tillbaka med nya krafter nu. Härligt att allt är bra i det stora med dig och livet i magen. Du får göra som de säger och äta ordentligt. =)
    Kram

    SvaraRadera
  4. Vännen du får inte slarva med mat o dryck nu. Ta väl hand om er<3
    kram

    SvaraRadera

Tack för din kommentar och ha en fin dag.