onsdag 3 november 2010

Snön är välkommen.

Sitter och äter gröt och laddar för en ny dag. I går var en sådan dag som jag inte riktigt lyssnade på kroppen och jag körde ur all energi. Jag hade inte kunnat föreställa mig att en graviditet skulle kräva så mycket av kroppen och huvudet. Ibland har jag nog lite svårt att acceptera när kroppen säger i från, det är tur att våra kroppar är så smarta som de är. De ger en inget annat val än att man knappt kommer ihåg att man la sig i soffan och somnade.
Det gick bra att cykla morgonklassen i går, ett fantastiskt morgongäng. I går kväll tog vi äntligen årets skidpremiär på längdskidor (premiär utför var i söndags). Det är snögaranti på Östersunds skidstadion från 1 november. Så trots att det är rätt varmt ute kan man åka dit och åka lite skidor. Spåren är avgiftsbelagda fram till mitten av december, 40 kr/gång eller 500 kr för ett årskort.

Jag längtar oerhört mycket efter snön. Den kan gärna få täcka över den gråa marken med sitt vita vackra täcke.

Nu ska jag skynda mig att packa väskan för mitt lunchpass i cykel, sedan vandra mot arbetet. Önskar er alla en härlig onsdag.

1 kommentar:

  1. Hua, snön får gärna vänta någon månad till innan den hittar till.

    Stor kram och klappa magen ifrån mig.

    SvaraRadera

Tack för din kommentar och ha en fin dag.