onsdag 6 oktober 2010

Försöker ladda in ny energi.

Trots att jag gick och la mig tidigt i går, så är jag så trött i dag. Jag sover redan dåligt på nätterna

och antar att det inte lär bli bättre närmsta månaderna, eller år kanske är mer sant. Bröst och mage vill inte ligga i samma ställning som mig och hela kroppen känns orolig, det är många tankar som snurrar hela dagarna och hjärnan försöker väl sortera dem under natten. Jag är inte särskilt laddad för att köra min cykelklass om en timme, men ska ta en kopp kaffe och mellanmål nu, så är det säkert full fart på mig sen ändå. Det tvivlar jag inte på.

2 kommentarer:

  1. Haha, jag minns hur det var med allt som var i vägen för att man skulle kunna sova skönt. Och nu sover man düligt av andra anledningar :)
    Kram

    SvaraRadera
  2. Hoppas du finner andra sätt att samla energi på!
    Stor kram

    SvaraRadera

Tack för din kommentar och ha en fin dag.