tisdag 5 oktober 2010

Blodpudding, ostkaka, vaniljyoghurt.

En del kommer med frågan om jag har blivit besatt av något speciellt eller fått fobier. Inga fobier ännu. Och besatt har jag blivit. Av mat. All mat. Helst vill jag blanda allt, om jag skulle få. (Få, skulle jag nog, men jag känner inte för att bete mig som ett djur). Dagens blandning till middag blev blodpudding med lingonsylt, keso, vitkål, morötter och apelsinjuice. Glömde min goda förrätt - vaniljyoghurt delikatess. Efterrätt blev Ostkaka med hjortronsylt.
Jag är alldeles lagom mätt efter ett sådant mål,
som en brunn utan botten. Nästan.
Tur att min längtan efter träning verkar hålla i sig och ett pass Body Pump var lagom träning i kväll. Det var första gången på det här programmet för mig och jag tyckte väldigt bra om det, bra musik. Men oj, axellåten var grym, så tung och härlig.
Hoppas att Ni har en härlig tisdagkväll.

2 kommentarer:

  1. Låter som en bra dag förutom blodpudding.

    Kram

    SvaraRadera
  2. Ja, visst är axellåten grym! Och mage också, tycker jag... Men hur går det för dig att göra de övningarna?

    SvaraRadera

Tack för din kommentar och ha en fin dag.