tisdag 7 september 2010

Vitt skinn.

Vissa dagar är min kropp en orkan. När det är för lugnt och stilla blir jag orolig, men jag inser att det är till att vänja sig. Så en strålande dag som denna har jag tillbringat lunchen på stan för att spana in alla höstsaker. Jag längtar efter ett par riktigt snygga stövlar som jag kan förälska mig i, en varm kofta och ett par nya jeans. Sedan spanar jag på andra saker. Försöker komma på ett bra sätt att övertyga mitt hjärta om att vitt skinn är nummer 1 just nu. Att vi ska vägra svart och mörka färger. Håll tummarna för mig. Det är tisdag. Solen skiner. Och varje dag just nu känns alldeles speciell och unik.

1 kommentar:

  1. Visst är det en fin dag? Underbara sol. Håller med, ljusa färger ljusa färger ljusa färger. :-)

    SvaraRadera

Tack för din kommentar och ha en fin dag.