fredag 3 september 2010

Höstmys & gymtjej.

I går kväll tog vi en kvällspromenad till Henriks föräldrar, vi fick smörgåsar och te. Det var så mysigt och det kändes som höst. Ni vet, då man får tända ljus i hela lägenheten och bara mysa. En perfekt tid att hitta ett nytt favoritte.
Har Du något te som är alldeles speciellt för Dig och som Du vill rekommendera?
Den här veckan har jag varit en riktig gymtjej igen, löpningen som har varit min träning hela sommaren tog helt stopp efter fjällmarathon och de tävlingar som jag hade tänkt vara med i höst, blir inte av. Det var som en vägg. Så innan snön kommer, så tänker jag njuta av roliga klasser inomhus. På lunchen i dag var jag på Body Pump, ska erkänna att jag är lite avundsjuk på er som ska gå på Super Saturday på lördag. Träna och njut för mig också!

3 kommentarer:

  1. Jag dricker ett te som heter kvällsro. Ett örtte som jag verklige verkligen gillar.

    ha en underbar helg!

    SvaraRadera
  2. Jag längtar efter hösten! Paris bjuder på några riktigt härliga sensommardagar men vill se trädens löv ändra färg, dricka varm choklad och mysa i tjocka tröjor och halsdukar.

    Kram

    SvaraRadera
  3. Jag har en liten ny blogg. Får se hur jag gör. Om jag behåller gamla eller helt tar bort den.
    Men den nya tänker jag ta nya friska tag med VÄlkommen goa du!
    Kram Lallisessensenavallt.blogspot.com/

    SvaraRadera

Tack för din kommentar och ha en fin dag.