onsdag 8 september 2010

Fy.Skäms.På.Mig.

Hade planer på att träna Body Pump 06.30 i morse. De planerna fanns inte 05.30. I stället för att kliva upp och pallra mig i väg till gymmet, så låg jag en timme och funderade över varför jag inte hade packat väskan redan i går. Hur timmarna skulle rassla i väg om jag lät väskan vara och rullade till gymmet i bara träningskläder. För tillfället så överlever jag inte utan frukost innan tidig träning. Vi alla vet, att man inte får tillbaka förlorad träning. Så, jag får väl sitta här och skämmas lite och vara extra stolt nästa morgonträning.

2 kommentarer:

  1. Ibland orkar man bara inte. Kroppen kanske behövde detta?!
    Kram

    SvaraRadera
  2. phu, jag morgonträningen är verkligen en utmaning. Jag har försökt, men lyckas aldrig. Det får bli på em och kvällar för mig. :-)

    ha en härlig dag!

    SvaraRadera

Tack för din kommentar och ha en fin dag.