lördag 11 september 2010

En tur på stan.

I dag kom Ida, Peter och lilla Tove förbi här med en påse. En påse med massor av tidningar och jag som älskar tidningar. Tusen tack snälla ni.
Vi har varit en sväng på stan, men jag blir så ledsen över att det verkar omöjligt för mig att hitta några stövlar. För smala vader, det är inte särskilt fint när man går runt och badar i dem. Men hann spana in ett par jeans, några koftor och en snygg kavaj...
Tror att jag måste ta en eftermiddag på stan kommande vecka...
Vi åt sedan lunch på G:a Tingshuset. Har fått snusa lite underbar bebisdoft och helt ärligt, jag tror inte att jag har förstått att vi två ska bli föräldrar. Även om man tänker på det hela tiden (och jag dessutom känner det) så är det inte något jag (vi) riktigt kan ta på ännu.
Tack för en trevlig dag på stan.
I kväll ska vi äta gårdagens matrester, tända ljus och bara krypa ner i soffan under filtarna och mysa. Ha en trevlig kväll.

5 kommentarer:

  1. Jag föstod inte på riktigt att jag skulle ha barn förrän Viggo levt 1 månad utanför magen... Det är så overkligt men såklart helt fantastiskt.
    Hoppas att ni hade en mysig kväll alla tre! När är du beräknad förresten?

    SvaraRadera
  2. Bara man får känna första sparkarna, så känns det säkert mer "verkligt". 15 mars är det beräknat.

    SvaraRadera
  3. Oh, men grattis! Minns inte om jag sagt det tidigare. Det råder verkligen baybyboom för tillfället. Så mysigt :)
    När beräknas den lille/a komma?
    Kram

    SvaraRadera
  4. Vad kul, Viggo var beräknad till 10 mars, ett midsommarbarn med andra ord ;) Snart känner du säkert första rörelserna därinne, det gjorde jag runt vecka 20 någonting.
    Kram på dig!

    SvaraRadera
  5. Grattis tjejen!!!
    Helt underbart barn är en gåva och jag vet att när vi skulle gå hem med vår första bebis från BB kändes det som vi tog en bebis så konstig känsla att ha en egen som var vår ;)
    Önskar dig en underbar Måndag
    Kram

    SvaraRadera

Tack för din kommentar och ha en fin dag.