onsdag 18 augusti 2010

Mina nya kängor & en röra.

Jag håller på att gå in mina nya kängor från Lundhags, Mira High. De är underbart sköna och jag tror att jag kommer att trivas med dem. För övrigt är det saker överallt här, en riktigt röra, inför att vi åker på vår vandring på fredag och sedan vidare söderut. Men jag längtar otroligt mycket, bara Henrik blir fri halsont och värk. I går gjorde han en otroligt god Kantarellsoppa på en del av kantarellerna vi plockade förra helgen i Bruksvallarna. Mums så gott det var. Har haft ett "bubblande" under vänster bröst, som i dag kändes ännu mer. De trodde att det kunde vara magkatarr, så hon rekommenderade mig att äta Gaviscon och se om det blir bättre. Det hoppas jag.
Är lite för mycket runt omkring nu för att jag ska hinna med här också. Men jag hoppas att ni alla mår fint.

4 kommentarer:

  1. De ser sköna ut, men är de inte varma nu?

    SvaraRadera
  2. Hej du!
    Gillar dina stövlar, kanske beror på att jag har likadana haha.
    Ha nu en mysig vandring och hoppas ni snart kommer att känna er kryare
    kram

    SvaraRadera
  3. Ha det underbart på semestern och stressa av ordentligt!
    Kramar

    SvaraRadera
  4. Ha en underbar semester och stressa av ordentligt!
    Kramar

    SvaraRadera

Tack för din kommentar och ha en fin dag.