torsdag 22 juli 2010

Mysig lunch i Oden.

I natt kom Henriks bror, fru och lilla söta Alice till Östersund. Så i dag tog jag en lång lunch och vi alla fick lunch nere i Oden. Det var så mycket gott; paj, omelett, bröd, kyckling, ägg, lasagne m.m. Tror att alla blev mer än mätta. Det var trevligt att träffa alla tillsammans igen och lilla Alice växer så att det knakar. Ett riktigt charmtroll. Vi var en kort sväng vid vägen och när jag då sa till henne att vi måste hålla oss till kanten för att det kommer en bil, så ställde hon sig fint vid kanten och vinkade. Människorna i bilarna blev verkligen överförtjusta och vinkade med glädje till charmtrollet på sidan av vägen med rosa dockvagn. Tack för en trevlig lunch.
Om jag har tur, så kommer Alice och leker med mig och Henrik på söndag - måndag. Jag har massor av roliga saker vi kan göra. Så det vore så roligt (extra spännande att se hur länge Henrik orkar hålla i mitt och Alice tempo). Vad tror du själv hjärtat?

Nu ska jag försöka vila en stund innan det är dags för lite träning och arbete.

2 kommentarer:

  1. Ni kommer nog att ha fullt upp! :)
    kram

    SvaraRadera
  2. Det blir nog tufft för Henke att följa erat tempo ;)

    Kram

    SvaraRadera

Tack för din kommentar och ha en fin dag.